torsdag 21 februari 2008

Drogad

Idag har jag varit hos läkaren. Närmare bestämt ögonläkaren. Jag skulle göra en rutinoll och det visade sig att ögonen mådde hur bra som helst. Dock har jag just nu GIGANTISKA pupiller. Jag ser ut som min katt Dumle som är halvblind och altid har stora pupiller. Jag ser helt enkelt ut som om jag är tokhög på något illegalt preparat. Hade jag varit det hade jag säkert haft kul samtidigt, nu är jag bara lite yr på grund av att jag inte kan fokusera bicken på något.

*trum, trum, trum* Det lär ju ta en liten stund innan jag kan jobba.. Typiskt att det inte går att läsa ordentligt, det är ju typ det jag brukar roa mig med om jag får lite extra tid över. Ni får mao ha lite överseende med evemtuella stavfel, för detta inlägg korr-läser jag inte :)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vet hur det känns. Fick samma när jag hade irit förrförra hösten. Man ser helt konstig ut och kan inte läsa heller..

Jo sa...

Nej, inget läsande, möjligtvis kortare bitar.. Inte så bra om man är kontorsråtta... :)