måndag 18 februari 2008

Tantvarning

Jag är inte bara tråk-byråkrat, utan också tant-wannabe. När jag läste mina mail idag fick jag ett glädjande besked. Jag anar dock att just glädjen över detta erbjudande är ett bevis på att jag håller på att bli tant.

Jag fick nämligen ett erbjudande från Buzzador som gick ut på att jag helt gratis får testa ett
stryksystem! (man får tydligen behålla det efteråt också). Jag har suktat efter ett riktigt lyxigt och bra strykjärn länge och har haft funderingar på att investera i det när vi har fått ordning på arbetsrummet. Det är ju ändå rätt bra att ha när man syr. Och så dimper det bara ner i mitt knä. För min del verkar det nästan för bra för att vara sant!

Bild fr Philips

Nu känns det ändå som om jag kan få till ett rätt rejält arbetsrum med bra prylar. Då kan det kanske vara värt att vara lite tant. Jag fyller ju ändå 33 snart, så jag är ju ändå en bit på väg.

Inga kommentarer: