torsdag 28 februari 2008

Stryksystem

Idag fick jag ett stort paket innehållande mitt stryksystem med posten! Det var ju ingen liten pryl direkt, utan rejäla doningar. Jag har inte hunnit prova det ännu, men det verkar lovande. Man kan tydligen ångstryka gardinerna på plats. Låter ju fantastiskt i mina öron! Jag ska dock testa innan jag ropar hej.

Nu är ju inte jag så mycket för att stryka i vanliga fall, men med ett nytt system kanske det tom blir skoj att stryka sängkläder. Jag återkommer med en "recension".

(Om det är någon som funderar över hur det kommer sig att jag får ett sådant gratis, så kan ni ju kika in på Buzzador och se om det är något för er. (jag heter jo_1 där, om ni skulle vilja hänvisa till någon))

4 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Stryksytem, låter allvarligt!!! Nu blir jag nyfiken, jag som aldrig stryker har till och med lämnat min gamla fina strykbräda till återvinningen!

Anonym sa...

Hejsan! Jag länkade till din blogg men blir osäker på vad bloggen heter. :) Vill du kolla om jag har skrivit rätt.? =)

Skrev om dina hatthylla & dina skohyllor precis. :)

Mvh Malin Inspiration & designbloggen

Miss Upsey Daisy sa...

Också tänkt att besöka buzzador... ligger på en lista någonstans.

:-)

Jo sa...

Inredningsgalen: Ja, det är allvarliga saker. Det är huuur stort som helst, så jag är i ännu större behov av ett arbetsrum nu! :) Förhoppningsvis är det lika bra som stort.
Med detta behöver du ingen strykbräda, man kan ju ånga saker på plats!

Miss UD: Gör det, det är inte bara godis man får testa (även om det är kul att testa godis också :) )!