måndag 3 mars 2008

Bråttom-bråttom...

... är mitt mellannamn. Tålamod har aldrig varit, och kommer förmodligen aldrig att bli en egenskap som kan tillskrivas mig. Jag har haft bråttom i hela mitt liv, jag vill att saker ska hända NU. Gör de inte det, så är det mycket möjligt att jag tröttnar. Ibland kan brist på tålamod vara en bra egenskap, för jag får saker att hända, men oftast är det nog en för min omgivning ganska tröttsam egenskap.

Idag var jag t ex inne i arbetsrummet och kollade i de små krukorna som vi igår petade ner frön i. Och det hade ju inte växt något alls!! Hmpf!

2 kommentarer:

Titti sa...

Men desto roligare när det väl spirar? Det ska bli så spännande att få se din trädgård sedan när allt du dragit upp kommit på plats! Tack för Grattiset på min blogg också! Ha det gott! /Kramiz

Jo sa...

Titti: Ja, om det gör det någon gång!! ;) Det blir många plantor att plantera ut sen.. har jag inte riktigt tänkt på förrän nu.. :)