tisdag 18 mars 2008

Conga-tåg

Ta ta ta ta ta ta, Ta ta ta ta ta ta, vi har hittat båten (leder ett Conga-tåg runt i lägenheten)

Det vi inte vågade hoppas på har hänt! Vår Lilla Röd har blivit återfunnen. Hon stod på kärran vid en väg ett antal mil från bryggan. En vänlig själ tipsade Farbror Polisen som sedan ringde till mig. Jag blev så fruktansvärt glad! Jag kan förstå att andra inte riktigt kan se tjusningen med Lilla Röd, eller inte ens förstå varför vi vill ha tillbaka henne, men för mig är hon den perfekta båten och jag blev uppriktigt ledsen när hon stals. Nu är jag själaglad och skulle vilja krama den vänliga själen. Nu ska vi dansa vidare.

Ta ta ta ta ta ta, Ta ta ta ta ta ta...

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag hänger på ditt Congatåg! Det är ju helt underbart. Whooopie!

Jo sa...

Jaa! :D *dansar fortfarande*

Loppanlej sa...

Jaaa!! Underbart! Båten är tillbaka!

Jo sa...

Visst är det underbart!? Ska du haka på Congatåget? ;) Tatatatatataa.... (Glöm inte att kicka med benen.. ;) )