lördag 8 mars 2008

En underbar dag!

Just nu mår jag hur bra som helst! Till att börja med sitter jag ute i vår lilla stuga och bloggar! Sen gick inte Carola vidare i Melodifestivalen. Jag mår med andra ord som en prins ;)

Mest av allt beror det givetvis på att jag sitter i stugan! Min egen hjälte, J, är en bra karl som reder sig själv. Vi tyckte att vi minsann inte skulle låta oss nedslås av förra veckans båtstöld, utan ville ut till stugan ändå. Sagt och gjort, J paddlade ut i sin kajak och sjösatte sedan Lilla Blå på egen hand ute på ön. Under tiden åkte jag runt på fastlandet och satte upp efterlysningslappar på olika platser. Sen kom J tillbaka till bryggan och hämtade mig och all packning.

Det var helt otroligt fint härute idag, nästan ingen vind och massa solsken. Jag fick till och med tid till att betrakta vår lilla rabatt innan solen gick ner. Det hade faktiskt börjat dyka upp lite småblomster även här. Återkommer med foton när uppkopplingen är bättre!

1 kommentar:

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Va härligt att ni tog er ut ändå!!

Tack för gulliga kommentarer hos mig. Imorgon skall jag absolut gå o leta efter boken om stickning.

Vet du, sjalen är färdig.

Skall sätta in bild någon dag så du får se.

Fortsatt trevlig helg!

Kram L

ps. Jag jublade över att Carola skråla inte gick vidare ;D