söndag 30 mars 2008

Fler knop

Eftersom det inte blev några knop gjorda igår, fick vi ta tag i våra liv och göra desto fler idag. Jag har klätt om en pall med fuskpäls. Pallen har jag fått av en kollega som inte tyckte att den var något att ha. Den knep jag snabbt och jag är faktiskt rätt nöjd med den! Det blev dessutom en liten bit tyg över efter pallen, så det räckte till en fluffkudde också! Efter mycket om och men har jag letat upp symaskinen inne i arbetsrummet, så nu ska här sys och fixas!

4 kommentarer:

Peter Madison sa...

Hey...blev ju skitsnygg ju!

Jo sa...

Peter: Ja, passar finfint med annan teak hemma :) Fattar inte att kollegan inte ville ha den? :)

martina sa...

Bara tacka och ta emot, nu kanske hon ångrar sig när den blev så fin!

Jo sa...

Titti: Ja, jag tänkte visa honom den när tillfälle kommer, så får vi se om han ångrar sig. Om inte annat för att visa hur mkt JAG uppskattar den nu :)