måndag 24 mars 2008

Har ni fest eller?

Jag är inte en sådan människa som nödvändigtvis pratar med allt och alla i affärer, även om jag är rätt social. Pratar någon med mig, så svarar jag givetvis ordentligt. Vilket är både på gott och ont. Idag önskade jag dock att jag var lite mer framfusig. Killen framför mig i kassakön handlade nämligen följande:

- 3 säckar grillkol
- ca 15 förpackningar grädde (5 dl)
- 4 liter lingonsylt
- 1 karta med ägg (25 st)
- 1 paket Hot Dogs

Jag måste erkänna att jag är grymt nyfiken på vad han skulle göra för smaskigt på grillen. Var detta bara kompletteringsshopping eller var det grundingredienserna? Det får jag aldrig veta eftersom jag är så feg. Men jag undrar ändå.

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ser också folk ibland som jag undrar vad de har för planer med all mat men den här killen tog priset ändå!

Surfade runt och letade efter den där braiga sidan med inredning som du sagt typ hundra gånger till mig..

Jo sa...

Miss UD: Ja, jag funderar fortfarande... Jag antar att det är mininredning.com du menar? :)

Iris sa...

Tack för titten på min blogg, det e alltid skönt med lite uppmuntran :) Det hade faktiskt varit kul att veta vad den här killen skulle göra.. :)

Malin sa...

Jag ahr ont i hela kroppen idag:( Och än så länge är allt bara målat en gång..suck...ajajajaj...imorgon. Kram

Linda P sa...

Hahahha, ja det kan man ju fråga sig!!

Hanna-Sofia sa...

Hihi..en gång när min man handlade mjölk till två stora äggostar sa kassörskan menande
- jasså du ska festa till det i helgen?