fredag 14 mars 2008

Kallt

Mars ute på en ö kan betyda kallt. Det gör det även för oss. Det var svinkallt när vi kom ut idag och först nu, efter att par timmar börjar det kännas lite gemytligt och mysigt härute. Om det inte vore för att jag bara har min lilla digitalkamera med mig, och för att jag är ganska kass på att fota, så hade ni fått se lite stämningsbilder med alla mysiga ljus vi har tänt. Men eftersom sambon sussar gott i soffan och systemkameran är hemma, så får ni försöka att visualisera det på egen hand. Tänk mysigt!

Imorgon ska vi trixa och fixa så det står härliga till! Det ser vi fram emot. Iallafall jag som är vaken ;)

2 kommentarer:

fanny sa...

förstod att det var du stumpis :) förlåt att jag inte svarade! a mysigt det lät att vara ute i stugan. :) skulle också vilja ha ett litet sommarställe! framtidsplaner :D hoppas du mår jättebra och har det mysigt! puss&kram

Malin sa...

Ja jag har också de randiga plastmattorna från Rusta och de ä super:) Kram