fredag 21 mars 2008

Långfredag i stugan

Efter att ha tillbringat dagen med diverse arbete trixade vi ihop en liten påskmiddag och nu sitter vi och myser i soffan. Jag försökte mig på att få J att leta efter påskägg, men det var tydligen länge sedan han lekte "Fågel, fisk eller mittemellan", för han fattade nada. Men när han väl hittade sitt smockfulla påskägg blev han glad. Fast egentligen ska man väl få påskägg på påskafton? Det kanske var därför han tittade på mig som om jag var helt galen när jag försökte leka?

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ni har det verkligen toppenmysigt. Så blir man ju ännu mer värd det hela när man jobbat hårt hela dagen. :-)

Jo sa...

Ja, fast tyvärr är vi nog snarare värda godis "moraliskt sett" än kaloriförbränningsmässigt.. Men vad fasen, det är ju bara påsk en gång per år ju! ;)