söndag 2 mars 2008

Pyssel

Hmm ja, idag är jag lite lugnare iallafall.. Har definitivt inte smält att någon har stulit båten, men det börjar så sakteliga sjunka in. Jag inser att vi, om vi inte vill åka i Lilla Blå resten av sommaren, får se till att skrapa ihop pengar till en ny ruffad båt. Det innebär att det inte direkt kommer att bli några sötebrödsdagar framöver. Tur att löneförhandlingen gick bra, kanske ska gå in till chefen och begära ännu mer med hänvisning till ovanstående?

Det lär med andra ord inte komma upp så många inlägg med dyra shoppingfynd här inom den närmsta tiden. Jag får hålla mig till mer ekonomiskt försvarbara projekt. Funderar lite på att liksom Malin försöka trixa ihop en Randomliknande lampa. Det borde ju ligga inom budgetgränsen iallafall..

Ps: Ursäkta svordomarna igår, de var skrivna i affekt..Ds

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Nej så hemskt att eran båt blev stulen! Vad är det för människor som sysslar med sånt egentligen! Ursch vad arg jag blir. Kram Sandra

Jo sa...

Ja, jag/vi var rätt upprörda igår. Lite lugnare idag som sagt, men inte det minsta förlåtande...