tisdag 4 mars 2008

Rapport

växtfronten intet nytt. Fnys!

7 kommentarer:

Tjohalia sa...

Svar: Jo det har du rätt i, vi hade en matta som vi var tvungen att sälja för den slukade alla katthår. Vad roligt med tre katter, är de av någon speciell ras? Kram Sandra

Villa Hemmet sa...

Kikar tillbaka :-D
Jättefin blogg!

Jo sa...

Sandra: en siames och tv� birmor. Helt galna alla tre. Men jag skulle inte klara mig utan dem :)

Villa hemmet: Tack! :D

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Tack för ditt besök hos mig! Ja det urar av snö efter staren= starurar ;)

Nu skall jag kika runt här bland dina underfundigt roliga texter....

Kram L

Smultron och glass sa...

Nämen, vad elakt av växterna! :-)

Appropå nobelfunderingarna här nedan, det är väl klart man kan säga att du varit på nobelfest!

Miss Upsey Daisy sa...

Har du pratat med dem då? :-)

Jo sa...

-Smultron och glass: Visst kan man! :)

-Miss UD: Ja, hela tiden. Hade de haft huvuden hade jag tjötat hål i dem... ;)