söndag 13 april 2008

Dagens förvärv och pyssel

Idag passade jag på att åka till IKEA (igen). Denna gången inhandlades plädar på rea, tyg till kuddar (igen) och lite annat smått och gott. Pläden "Felicia" var tillfälligt nedsatt till 49 kr, så jag köpte en petrolblå och två vita. Man kan aldrig få för många plädar och det kan vara kul att ha fler plädar att byta med ute på verandan i stugan. Dessutom fyndade jag verktyg, en hammare, kombitång och skiftnyckel för 10 respektive 5 kr styck. Man kan aldrig få för många verktyg heller!

Accentfärgen turkos/petrol har nu förstärkts i sovrummet och kuddar är sydda till det blå lilla rummet i stugan.

Bild fr IKEA

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

IKEA är ett toppenställe måste jag säga. :-)

latara sa...

Du har SÅ rätt - man kan aldrig få för många plädar! Eller korgar! Eller lyktor..! ;-)

Nu har min käre make satt stopp för fler lyktor, vi får se om han ser med blida ögon på fler korgar och filtar, hi hi!

Kram!

Karin

Jo sa...

Miss UD: Visst är det? :)

latara: Ah, korgar och lyktor?! Där sa du något! ;) (jag har redan köpt två lyktor till verandan i stugan.. )