torsdag 24 april 2008

På kurs

Idag har det varit kurs igen. På dagens agenda fanns en knytblus och en tunika. Knytblus som slutar en bit under bysten känns inget som jag kommer att använda. Finns det någon därute som är hågad spekulant, så finns det en här. Storlek 38.

Jag hoppas att nästa kurstillfälle bjuder på något som man faktiskt kan tänka sig att bära. Inte för att jag är direkt kräsen just nu, men det finns gränser och en av dessa går en rejäl bit innan knytblusarna. Jag vet dock inte vad jag skulle vilja använda just nu. Jag har ju bara blommor i huvudet, så jag har inte ens kommit på vad jag ska skissa upp och sy i "examensuppgift". Någon som har något förslag? Någon liten idé?

2 kommentarer:

Martina sa...

javisst jag har en idé. Du kan sy något som jag kan använda ;)

Jo sa...

Jaja! :) Det är klart att jag ska göra det! :)