onsdag 16 april 2008

Förresten..

Är det någon som vet varför det i stort sett alltid är rea på Hemtex? Jag har funderat lite över det där. Jag kan ju förstå om de inte har något direkt lager och därmed måste sälja alla innevarande artiklar innan de kan trycka in nyheter. Men grejen är ju den att jag aldrig (vad jag vet) har sett en Hemtexbutik utan Rea-skyltning.

Om det nu är så att de faktiskt har fullpris ibland, finns det då någon som är så dum att han/hon inte inväntar rean som med all säkerhet kommer alldeles strax?

5 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Oh, jag har inte tänkt så mycket på det men jag har ju nyss kommit in i den här svängen...

Jessica sa...

Håller med, har till och med bloggat om fenomenet här: http://tretrapporutanhiss.wordpress.com/2008/01/17/alltid-rea-ar-det-verkligen-rea/

Johanna sa...

Jag har också tänkt på det, de har alltid rea. Så är det något jag vill ha väntar jag tills det blir rea. =)

Jo sa...

Miss UD: Okej, då får du ett tips; Köp aldrig ngt på fullpris på Hemtex! ;)

Jessica: Ja, det hade du ju. Inte bara jag som hade reflekterat över det då.. :)

Johanna: Samma här. Och det är det ju nästan jämt, så vidare länge behöver man aldrig vänta.. ;)

anna sa...

ja visst är det konstigt???