fredag 11 april 2008

Monsterstrykjärn

Häromdagen testade jag mitt nya strykjärn. Jag säger som kidsen: OMG! Det var fantastiskt bra, och det skriver jag inte för att "buzza" om det, utan för att det verkligen var helt grymt bra! Jag skulle pressa veck-kjolen som jag sydde för min kurs och vecken blev knivskarpa.

Vem vet, följden av detta kanske blir att jag stryker allt jag kommer över, bara för att det är roligt?! Till och med sambon var imponerad och ville vara med och leka med strykjärnet. Jag är helt klart nöjd med att ha fått detta gratis! Mycket bättre kampanj än kaffekampanjen jag var med i!

7 kommentarer:

Jessica sa...

Du är välkommen och stryka ett helt klädberg hemma hos mig om du vill. :)

Peter Madison sa...

Till vilken adress skickar jag skjortorna...? :)

Jo sa...

Peter & Jessica: Det är faktiskt kul att stryka (säkerligen nyhetens behag, men ändå), så om det inte vore för att jag vet att ni bor långt bort, så hade jag tagit hand om er stryktvätt ;)

Hwita Villan sa...

Ja det där med trädgård... jag tror att det kan vara bra att man inte hinner göra om hela trädgården på en gång... att det liksom får växa fram. Ibland så finns det ju växter som man nästan tror är ogräs tills det växer upp. Annars är det nog lätt att man förlorar många av de ursprungliga växterna som kanske passar riktigt bra i trädgården.

Kul att kika in hos dig! Vi får väl se när du är färdigsydd hur det blev!

a en skön helg!

Loppanlej sa...

Hørru frøken!! Det ær inte något (større) fel på mig så øverlæmna tryggt KP till mig..!!

Sju rum och kök sa...

Haha.. du är nog denna enda som skadat sig av yoga. men tack för rådet! :)

Jo sa...

Hwita villan: Ja, bilder på syalster kommer vartefter jag får ordning på kameran :)

Loppan: haha, inget större fel? Du kan ju inte ens prata rent, det ser vi ju. ;)

Sju rum och kök: Ja, jag vet *skäms*. Känns ju lite töntigt att som gammal rugbyspelare göra sig illa när man yogar.... :)