söndag 18 maj 2008

Hemma igen

Efter många härliga dagar ute i Rucklet har vi nu kommit hem med missekatter och packning. En välbehövlig dusch har jag hunnit med och sitter nu och njuter i min soffa. När jag loggade in här såg jag att jag har fått en bloggutmärkelse! :)

Det är Titti, som har bloggen Under kalas-eken som har gett mig utmärkelsen "Kreativ Blogger" Tack söta rara! Har ni tid, så kika in hos Titti som verkar ha ett av de mysigaste hus jag har sett! :)


Jag måste ju givetvis passa utmärkelsen vidare och det blir till Sandra och Iris, med bloggarna Tjohalias blogg om inredning och Inredningskaos på 45 m2. Detta är två inredningsbloggar som jag följer dagligen och båda två är definitivt värda ett besök om ni har missat dem!



3 kommentarer:

Iris sa...

Nä men så lycklig man kan bli :) Tack så mycket!

Tjohalia sa...

Åhh vad glad och rörd jag blir! Tack så mycket!

Jo sa...

:) Det är ju jag som ska tacka för fina bloggar!