onsdag 28 maj 2008

IKEA..

.... är ett ställe jag gärna hänger på. Tyvärr är jag inte ensam om det. Jag kollade dagen innan om varorna fanns hemma. När jag kom dit igår visade det sig att de flera hundra Valter-konsolerna hade tagit slut. Morr! Dessutom var Sofiatyget slut, så det bidde inga gardiner till smårummen. jag hade tänkt ha dem i det röda respektive blå rummet ute i Rucklet. Nu fick jag nöja mig med rullgardiner och lite annat smått och gott.
Bland annat köpte jag det här fatet, så jag kan härma Malin. :)

(Bilder från Ikea förstås)

1 kommentar:

Malin sa...

Åhh det där fatet är bekant..haha. jag älskar mitt vita fat nu. Det pryder matbordet fint:P Tack för råd och tips angående min webshop. Jag vet att det inte var Perlan som öppnade den första webshoppen, men det var bara det att hon nyss öppnat. Man känner kanske sig dum då. Hoppas att det inte gör Perlan något ifall jag skulle öppna, men det är ju så i branschen - nya affärer ploppar ständigt upp. Kram