torsdag 1 maj 2008

Långhelg

Äntligen är det helg! Inte vilken helg som helst, utan valborgshelg, som med en klämdag innebär hela fyra nätter ute i Rucklet! Tyvärr skiner inte solen längre, men det är iallafall uppehåll. På helgens agenda finns:

- Slipa vidare på evighetsprojektet slagbordet
- Röja upp ytterligare i trädgården
- Sätta upp sänglampor i Röda Lillrummet
- Måla lister i Röda Lillrummet
- Grilla
- Klappa missekatterna som har följt med ut

Plus lite allmänt pyssel och plock. Förhoppningsvis ska det även hinnas med att slappa lite och läsa litegranna! :)

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Rucklet?
Har jag missat något - måste genast kolla dina tidigare inlägg.

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Rucklet kommer nog att bli riktigt underbart - med den härliga utsikten!

Kram Maud

Jo sa...

Maud: Ja, det artar sig rätt bra faktiskt! :) Får vi bara till badrummet, så är vi en bra bit på väg!

Loppanlej sa...

Hoppas ni får det riktigt bra i ert "ruckel". Stor Kram!

Miss Upsey Daisy sa...

Jag var i Fabriksbutiken idag. Fattade först inte var du varit och så kom jag på det när jag väl kom in....

Såg Oteglasen. :D

Jo sa...

Loppan: Tack! Hoppas att ditt kalajs ikväll blir riktigt skojigt!

Miss DU: Ah, FB.. Jag vill dit igen! Ångrar redan att jag inte köpte fler än 5 Kivilyktor, de är ju så bra att ha! :) Oteglasen är f.ö riktigt goda att dricka ur! :)