torsdag 1 maj 2008

Om jag vore...

... raggare, skulle jag definitivt ha en sådan här bil. Ett absolut måste är ju de två rävsvansarna som sitter på antennerna bak!
Igår när vi körde ut till rucklet hamnade vi av misstag mitt i en raggarbilsparad. Just efter vår favoritbil dessutom, det måste vara ett gott tecken!
Denna bil står nämligen på vägen ut till stugan och det har blivit en liten "tradition" att se om rävsvansarna är hemma. Som sagt, om jag vore raggare skulle jag ha en sådan här bil!

5 kommentarer:

Peter Madison sa...

Bilen ja tack men rävsvansarna nej tack...:)

Jo sa...

Peter: :D Jo, de är ju en del av kitet! :) Nu är ju chansen att jag skulle gå och bli raggare snarast obefintlig. Jag har liksom en Seat Ibiza, så jag är långt från den världen. Förutom igår då när vi hamnade i deras tåg... Jag måste säga att jag tycker att det är vansinnigt roligt att det finns så många olika sorters människor! :) Tänk om alla vore som jag, vad tråkig världen skulle vara då! :)

Peter Madison sa...

Äsch...sååå tråkig tror jag inte du är! :)

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Vet du vad jag tycker du skall skissa upp i examensarbete!

En snygg väst, halterneck, fast det kanske inte är tillräckligt?

Hoppas du har det bra därute i torpet!

Kram L

Jo sa...

Peter: Jo, i jämförelse är jag nog rätt grå.. :)

L: Ja, det var en bra idé.. :) Jag måste bara hitta någon modell som jag vill skissa efter :) Tack snälla för tipset! :)Kram