onsdag 21 maj 2008

Project Runway

Finns det något tv-program som är roligare än Projekt Runway?! Jag älskar att se dem skapa sina kreationer för att sedan svettas inför den kritiska juryn. Jag skulle kunna ge min vänstra hand för att få vara med i ett sådant program. Inte för att jag hade haft någon chans, men bara att få träffa Tim och få gå till den fantastiska tygaffären i NY skulle vara helt underbart! Jag hoppas att de visar den fjärde säsongen snart!

Imorgon är det avslutning på min kurs. Jag har tyvärr inte hunnit konstruera något... Jag har haft lite väl mycket att göra, men jag har ju varit på alla lektioner så jag kan visa mina grejer för läraren en annan gång om jag vill ha mina poäng. Det ska bli väldigt intressant att se vad de andra har hittat på dock, så jag ska åka dit ändå. Spännande, nästan lite som Projekt Runway, fast med en väldigt snäll jury!

3 kommentarer:

litet hus sa...

har precis upptäckt att du har en "vanlig" blogg oxå och så skriver du om mitt favoritprogram! vågar inte kolla på den där hemsidan för då får man säkert reda på vem som vann.

– carry on!

Jo sa...

Litet hus: haha :D Jag läste faktiskt inte på sidan, länkade mest för de som inte har upptäckt den underbara serien ännu! Välkommen hit!

litet hus sa...

nu kanske det här är old news för dig, men jag har iallafall upptäckt att Säsong 3 började på TV3 häromdan!!! ett avsnitt varje dag kl 16!!! dags att ladda videon