måndag 26 maj 2008

Våldsshopping

Idag fick jag höra av en kollega att Coop Bygg hade utförsäljning med 30 % på allt. Hur tror ni att det går om man släpper loss mig och J på ett sådant ställe?

Det gick som det gick och vi fick med oss halva affären hem. Bland annat en tapetrulle till Rucklet (-50%) och en fin lykta. Grejen är den att jag o J var på Coop i helgen och då köpte vi just en sådan lykta. Det kändes ju lite snopet att vi handlade två dagar innan utförsäljningen, men eftersom lyktorna var så fina och kommer att passa finfint på terrassen i rucklet, så köpte vi en till. Fast idag fick vi ju iaf 30% rabatt! :)

6 kommentarer:

Zoey sa...

Ja onekligen lite snopet - men nu kunde ni ju o andra sidan med gott samvete köpa en till :D

Miss Upsey Daisy sa...

Fint.

Nu vet jag vad du pratade om imorse. :D

Sofie sa...

Låter som något jag skulle göra också - våldsshoppa :) Men det är ju oemoståndligt när det är rea och finns en massa snygga grejer!

Söt lykta!
Kram, Sofie

Jo sa...

Zoey: Ja, visst kunde vi!? :D
De var inte så dyra från början heller, så SÅ dumt var det inte att handla innan.. :)

Miss UD: Japp, det är tur att bloggen finns så vi kan förmedla foton osv :) Eftersom vi ses så sällan menar jag ;)

Sofie: Visst är det svårt att stå emot? Detta var iofs snäppet lättare än Fabriksbutiken.. :D
Kram!

Linda P sa...

Alltid kul med rea!! Men ka nni inte få rabatten då, eftersom ni handlade så pass nära inpå??? Det hade jag kollat :)

Jo sa...

Linda P: Jo, det hade jag säkert kunnat få, men jag är så mesig när det gäller att pruta sådär... :/