måndag 30 juni 2008

Gardinfiff i Rucklet

Jag kunde givetvis inte hålla mig borta från symaskinen under helgen, även om jag grejade med badrumsväggen ute i Rucklet. Jag hann sy gardiner till smårummen och ett par till vardagsrummet. Dessutom hann jag med att sy fler kuddar till smårummen, och nu är de nästan färdiga. Det saknas bara något fint att ställa på den ommålade byrån i det röda rummet. Någon som har något bra förslag? Jag funderar givetvis på röda Kivilyktor, men det finns ju mycket annat fint.
(fler bilder finns på Ruckelbloggen)

5 kommentarer:

Sandra sa...

Vad fint det blev med de nya gardinerna. Hälsningar Sandra

Linda P sa...

Hmmm, lite olika små loppis- vaser kasnke?!?!? Så vet du vad du ska göra i sommar :) (Leta vaser alltså)

Jo sa...

Sandra: tack! :)

Linda P: Aah! bra ide! :) Tack för tipset! Attans, då måste jag ju gå på en massa loppisar! ;)

Från A till O med Jenny sa...

Verkligen snyggt med de nya gardinerna och toaletten kommer nog bli supersnygg.
Vilken lyx med blåbär ända in på husknuten
Ha en bra dag
Kram Jenny

Jo sa...

Jenny: Tack! Ja, för min del som är uppvuxen i båt på somrarna känns det lätt overkligt med stuga, egen tomt och blåbär runt hörnet! :) Hoppas att du också får en bra dag! kram