fredag 13 juni 2008

Gråt och tandagnisslan!

Jag har fått hem mitt paket med en av mina fina Fugaskålar, men tyvärr levde den inte upp till förväntningarna. Den var nämligen trasig! Jag har mailat säljaren eftersom jag inte vill betala för en skål som skickas per post (B-post dessutom, fastän jag betalade för A-post!) inslagen i tidningspapper! Vem i hela friden tror på fullaste allvar att en glasskål inslagen i tidningspapper tål en B-post-behandling, utan "Behandlas varsamt"-lappar på?

Jag hoppas verkligen att säljaren betalar tillbaka pengarna, annars tycker jag nog att hon är oseriös...

8 kommentarer:

Helena på ROOM & serve sa...

Näe, usch. jag tycker Tradera blivit så trist....

Sofie sa...

Nej, vad tråkigt! Ja, hoppas du får tillbaka pengarna. Tycker det var slarvigt att skicka skålen på det där viset!

Trevlig helg!
Kramar, Sofie

Jo sa...

Helena: Ja, eller vissa säljare.. Och då kollade jag ändå innan och hon hade bara positiva omdömmen (flera hundra) Fattar inte det...

Sofie: Ja, det var riktigt tråkigt. Jag ville ju så gärna ha skålen!
Trevlig helg till dig med!

Miss Upsey Daisy sa...

Nu ser jag vad du pratade om imorse. Fy så tråkigt. Pengarna tillbaka såklart!

Jo sa...

Miss UD: Mm.. inte skoj alls! Hoppas att hon ser till att lämna tillbaka pengarna, annars får hon ett svidande omdöme för dålig packning...

Fröken L sa...

Nä, vad trist! Absolut pengarna tillbaka, det där är ju ingen riktig packning. Hoppas du får en trevlig helg detta missöde till trots!

Peter Madison sa...

Du, jag skickar "det där" som jag har i garderoben till människan som sålde detta glassplitter till dig!

Jo sa...

Frk L: Jadå, jag är ute i vårt Ruckel och kommer att få en finfin helg. Men jag vill fortfarande få tillbaka mina pengar :)

Peter: Uuuh! En poltergeist-torped! Inte att leka med! Jag kanske skulle skicka henne en länk till detta inlägg.. ;)