måndag 9 juni 2008

Ny Ikeatur

Idag blir det ännu en tur till Ikea, inredningens förlovade land! Idag är det Tryggve som får följa med mig hem. Givetvis ska de målas vita och givtevis ska hyllplanen få följa med ut till Rucklet. För jag inreder ju uppenbarligen inte hemma numera. Jag vill ju få så fint som möjligt innan gästerna kommer på midsommar. Lite med fiff, sen är iallafall två av fyra sovrum renoverade och fina. Och jag vill helst inte att våra gäster trillar ur sängarna för att de inte har en hylla att lägga glasögon mm på. Så Tryggve får det bli.

(Bild från Ikea förstås)

6 kommentarer:

Peter Madison sa...

Ikea tjänar grymma pengar på oss...;)

Jo sa...

Peter: Ajamän! Rosa fluff och Ruckel means big bucks! (eller hur det nu stavas.. ;) )

Anonym sa...

jo; Tack!! Barnen är glada i Lillstugan. Nu när dem är lite större så brukar dom sitta där ute och spela spel, läsa, rita och så. Här mer som ett "hak" numera. Men den har fortfarande lite leksaker, spis och låtsasmat. Så vill dom så kan dem leka med sånt också. Tack igen. Kul att du tycker jag har "känsla". Blir jätteglad!

Lycka till med projektet i "rucklet". :)

Malin Inspiration & design

Loppanlej sa...

Ditt "ruckel" kommer att bli sååå fint! När får man hälsa på ? ;)

Helena på room&serve sa...

Värsta arbetmyran - men då blir det resultat också! Krama missen från mig!

Jo sa...

Malin: Tack! Vi ska ut nu i helgen och greja! En vacker dag kanske det blir en lekstuga även där.. :)
Loppan: jag kanske skulle bjuda in dig o Miss UD samtidigt som jag drar dit KP? ;)
Helena: Ja, vi är ganska flitiga just nu :) Missen kurrar som tack! :)