måndag 2 juni 2008

Ny våldshobby?

Jag vet att det är många med mig som gillar Fugaskålar. Om inte annat, märks det när man budar på Tradera. Jag hade dock "tur" i helgen och ropade hem ytterligare ett antal skålar, så nu är min jakt över för ett tag framåt. Bland annat så kom jag över denna stora fina skål, hela 21 cm i diameter! Som tur är, såldes skålarna i min gamla hemstad, så jag kan skicka Mor P att hämta dem och slipper på så sätt betala frakt. En vacker dag ska jag fota vår Fugasamling så ni får se hur fina de är. Men först ska de hämtas och sedan lämnas över till Rucklet.

4 kommentarer:

Peter Madison sa...

Den gillar jag, snygg!

Jo sa...

Peter: Du som brukar ha fina saker i skåpen (som du slänger..), du har inga fugor? ;)

Peter Madison sa...

Nope...inga fugor i skåpet...mer än i cd-skåpet. En fuga av Bach...:)

Jo sa...

Peter: Hihi, inte så pjåkigt det heller! :)