fredag 27 juni 2008

Pocketutbyte

Jag hatar kedjebrev! En av de dumma sakerna med att det är så lätt att maila, är att det är lätt att skicka kedjebrev. Jag skickar nästan aldrig vidare något sådant, men idag fick jag ett kedjebrev light som jag faktiskt vill vara med i. Nämligen Pocketutbyte. Man skickar en läst pocketbok till den personen som står överst på listan, stryker sedan det namnet och flyttar upp tvåan till första platsen. Sedan skriver man i sig själv som nr 2 och skickar vidare till 6 personer. Ett roligt sätt att vidga sina vyer när det gäller bokläsning!

Om någon känner att de vill haka på, kan jag dra med er på tåget! (Man FÅR ju skicka till fler än sex personer liksom..)

Isåfall: Maila mig på jo_dumle snabela hotmailpunktcom

Här ska läsas i hängmattan! :D

Inga kommentarer: