torsdag 26 juni 2008

PR

Åh, åh, åh, vad glad jag är att PR har startat igen! Jag säger som Litet hus: Det borde vara obligatoriskt med dubbelavsnitt! Hur ska jag kunna vänta en hel vecka på att få se nästa avsnitt? Jag blir så inspirerad och vill sätta igång med hundra egna projekt när jag ser PR. Med tanke på att jag just nu håller på att renovera ett Ruckel, så är det nog rätt bra att vårt arbetsrum inte är i ordning, annars hade jag nog haft ytterligare ett antal påbörjade projekt... Jag är nämligen rätt duktig på att påbörja olika saker, lite sämre på att avsluta dem.

3 kommentarer:

Peter Madison sa...

Hmm...jag har nog inte fattat grejen. Vad är det för program?

Jo sa...

PR=Project Runway, ett program där tio (okända) designers får chansen att tävla om tre platser på NY Fashion week. Den som vinner får en massa bra grejer förstås.. :) För en som syr och gillar mode, så är detta en helig stund framför tv:n! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Ett perfekt program för dig. Verkligen!