söndag 6 juli 2008

Kort rapport II

Okej, de kunde tydligen vara snäppet bättre än igår.. Eftersom han inte spelade I'm on Fire igår, tänkte jag göra en skylt och hålla upp. Sagt och gjort, vi knåpade ihop en "fin" skylt och tog vagnen ner. Vi kom ner lite tidigare denna gång och hamnade i fållan utan problem! :) Vi hade toppenplatser, hörde och såg hur bra som helst och det var grym stämning. Bruce går ner "till oss" lite då och då och vi passar på att hålla upp vår lilla request och han kikar på den i två sekunder innan han säger "Pass it over": Jag tror ju givetvis inte att han menar oss, så det tar ett par sekunder och en upprepning innan jag får iväg skylten. När han sedan spelar låten är lyckan total!Han kanske redan hade låten på sin låtlista, men jag väljer att tro att det var pga min skylt han spelade den. :) Bruce har pratat med mig!!

9 kommentarer:

Peter Madison sa...

Klart det var tack vare din skylt som låten spelades!!
Coolt! :)

Antar att ni mår ganska bra nu va...

Jo sa...

Peter: Visst var det?! :D Ja, vi är lyckliga, kan man nog bäst sammanfatta det hela! :D

karro, sa...

vad kul!!!

Jo sa...

Karro: Ja! :D

Linda P sa...

Klart han gjorde!!!

Själv är jag inget superBrucefans, men det är ju så himla kul att gå på konserter, speciellt under sommaren. Får se om det blir nåt för vår del i år...

Jo sa...

Linda: Jag är ju ett riktigt fan, så för mig blir ju en sådan här konsert helt galet bra. Men mina kompisar som är mindre intresserade av honom tyckte också att konserten var bra, väldigt mycket pga stämningen. Arenarock är ju något speciellt! :)

hanna-sofia sa...

Vilken upplevelse!

bredablick sa...

Enl hans handskrivna setlista inför kvällen så fanns inte I´m on fire med :-) Så jag tackar dig!

Konserten var magisk!

Jo sa...

Hanna-Sofia: Ja, det var en konsert utöver det vanliga! :D

Bredablick: Jag fick en länk till den idag, så jag såg det! Då Måste det ju ha varit min skylt som gjorde det.. ;)

Magisk är ordet!