torsdag 21 augusti 2008

Fiff till Rucklet

Vitt är finfint. Det finns många jättefina vita hem, där de faktiskt får till en helvit inredning utan att det ser fel ut. När vi köpte Rucklet såg jag framför mig hur all furu målades vit och allt blev sådär bra som det bara är i drömmarna. Det var ju det, det blir bara så bra i drömmarna. Nu har jag besinnat mig och tänker "gröna till" det stora rummet och få det att se mindre sjukhuslikt ut. Jag har börjat genom att shoppa två fina ljuslyktor.

De inhandlades igår i en liten butik i Danmark medan mina kollegor tog sig en öl. Jag försöker ju skärpa mina vanor efter semestern och tog en promenad istället. In och ut ur butiker räknas väl också som promenad?

7 kommentarer:

karro, sa...

JO: promenad räknas definivt! har precis kommit in efter en lunchpromenad!

Ellas Inspiration sa...

Vilken underbar lykta!! Härlig färg.

Kram Karin

Fröken Fräken sa...

Tack för tillropen! Jag hejar tillbaka på dig som väljer att promenera runt i inredningsbutiker istället för att dricka öl. Jag försöker envist dra ned på allt restaurangsittande när man är ute och reser med jobbet, man är väl ändå där för att shoppa?! Eller vad??

Miss Upsey Daisy sa...

Vi har grönt i vardagsrummet. Rätt färg!

Missy sa...

Både in OCH ut? Jamen, då är det ju en långpromenad!

Jo sa...

Karro: Vilken tur! Då motionerade jag ju faktiskt igår! :D

Karin: Visst var den? Den kommer att passa perfekt! Kram!

Frk Fräken: Visst är det därför. Det heter ju att man är på affärs-resa? :D

Miss UD: Då är jag ju rätt ute!

Missy: :) Då gick jag ju en långpromenad igår OCH idag! Jösses, jag kanske blir övertränad om jag inte aktar mig...

Mrs. b sa...

Den var jättefin! Usch, nu är jag så trött så jag ser i kors... dags att stänga ner.