torsdag 28 augusti 2008

Glad

Av rara Iris på Inredningskaos på 45 m2 fick jag en utmärkelse igår! Hon skrev väldans fina ord om min blogg, så jag blev såklart jätteglad! Jag har skrivit om henne förr, men om ni har missat hennes mysiga inredningsblogg med fina bilder och inspirerande inlägg, gå dit -Bums!
Nu vet jag ju att det är väldigt många som har fått denna award innan, så jag tänker inte "tvinga" någon att ta emot den och sedan hitta sju nya att ge den till, så jag vill helt sonika ge den till de bloggar som finns i min bloggroll.

Om ni inte har kikat igenom de bloggar som finns där, gör det. Det finns många guldkorn ska ni veta! Det är en salig blandning av personliga bloggar och inredningsbloggar.

Ni som finns i listan ska veta att jag besöker er så gott som dagligen och har stort nöje av. Tack för att ni bloggar!
Update: Jag menar förstås alla bloggar i listan, förutom Rucklet. Jag tänker inte ge mig själv en award. :)

4 kommentarer:

jennys hus sa...

grattis till utmärkelsen!! Kram/jenny

Jo sa...

Jenny: :D Tack!

karro, sa...

vad roligt! grattis!

Jo sa...

Tack! Jag ger den gärna till dig också! :) (Nu är du ju med i min lista!)