fredag 29 augusti 2008

Äntligen!

Jag har gjort det!

Jag har för första gången på länge, lyckats hitta något i klädväg när jag är ute i butikerna! Dvs något i klädväg där jag inte säger: Äsch, den där kan jag väl sy bättre själv etc.

Detta är ju ingen modeblogg. Det ska gudarna veta och ni som eventuellt läser, vara tacksamma för. Eller som min kompis uttryckte det när hon hälsade på i Rucklet och såg min outfit (randig bikiniöverdel, prickig kort volangkjol och multisportkängor): Det är för väl att du inte har en modeblogg, du hade förmodligen blivit utvisad för den där utstyrseln!

Iallafall, här är inköpet: En söt liten prickig klänning från MQ som jag kan ha på kalas nästa helg! (Ikväll blir det ju rucklet och ni kanske förstår att söt prickig klänning inte är aktuell därute )

6 kommentarer:

Loppanlej sa...

Fin!! Jag är avis på alla som kan ha klänning. Hittar ingen som passar min märkliga kropp. Ha en härlig helg! Kram

Titti sa...

Jo vilken söt! är den blå? jag måste hitta bröllopsklänning nu! JAKTEN har börjat!!!!

Lilla B sa...

Den var verkligen väldigt fin!

Jo sa...

Loppan: Klart att det finns en klänning som passar loppor! Jag får väl sy en till dig då! :)

Titti: Visst är den? Den är svart dock!

Lilla B: Tack! Den är "vippigare" än den ser ut på bilden! :)

Mrs. b sa...

Vilken söt klänning!
Har också hittat en klänning för inte så länge sen - och det händer typ aldrig! Fast den blir nog till att spara till nästa sommar...

Jo sa...

Mrs B: Visst blir man glad? :D Du kan inte ha den på någon fest i höst då?