torsdag 14 augusti 2008

Post-semester-koma

Jag har tyvärr fastnat i vinkelvolten. Jag lider av någon slags post-semester-koma. Jag får inget ur händerna fast jag vill greja med något. Ikväll är jag gräsänkling och hade faktiskt rätt bra planer för kvällen. Jag skulle städa, gå en promenad och sedan mysa med missarna i soffan. Det sistnämnda verkar vara det enda som kommer att infrias ikväll. Just nu äter jag och Dumle popcorn. Så mycket för det nya livet. Men Dumle verkar faktiskt också lida av någon slags post-semester-grej. Han gillar ju inte ens popcorn?

2 kommentarer:

Linda P sa...

Å jag läste det som att du åt Dumlepopcorn o tänkte: -Mmmmm vad gott ;)

Hur knäpp får man bli?

KRAM!

Jo sa...

Linda P: Hahaha! :) Det skulle ju bli lite otäckt och hårigt. Dumlepopcorn hemma hos oss innebär nog snarare att de är håriga.. ;) Kram!