torsdag 21 augusti 2008

Postorder

Ibland kan man ju fundera på hur de tänker på de där postorderföretagen. När jag beställde det fina gardintyget, passade jag på att beställa gröna stearinljus som skulle passa så bra, så bra, ute i ruckel-vardagsrummet. När jag packade upp paketet från Ellos hade jag fått en present från dem i form av tallrikar. Ganska söta, men jag kommer förmodligen att använda de mest som ljusfat. Det är ju snällt av dem att skicka med presenter, men oftast tycker jag att det är tråkiga och ganska onödiga prylar.

Sen fick jag givetvis det fina tyget och letade efter mina ljus, men det fanns inga. Istället hade de skickat med ett 3-pack gröna piratlampor. Små gröna rislampor med pirater på. Dessa styggelser till lampor finns inte ens att hitta i deras sortiment. Var kommer de ifrån och varför hamnade de i mitt paket? Och var är mitt 3-pack med fina gröna stearinljus?

2 kommentarer:

Linda P sa...

Arghhhhh (Ska föreställa piratljud) .. ;)

Jo sa...

Linda: Haha, ja du fattar ju.. Vem vill ha PIRAT-lampor? Och isåfall, vill man ha GRÖNA? :D