torsdag 4 september 2008

Award

Jag har fått en award, nämligen en skyddsängel av Annette! Annette har en bildblogg som ständigt förser mig med vackra bilder från min hemstad. Varje gång jag går in på hennes blogg får jag angenäma flashbacks från min uppväxt genom hennes fina bilder. Kika gärna in där och njut av hennes bilder! Jag ger denna award vidare till:

- I villa Grå
- Under kalas-eken
- Newt
Era fina bloggar och hus är lite änglalika, så jag tänkte att det kunde passa! Tack Annette för ängel! :)

4 kommentarer:

Mari sa...

Näää - vad du e gullig! Tack vännen!
jag blir riktigt rörd!=)

Kraaam!

Titti underkalas-eken sa...

Åh, vad glad jag blir! :D
Jättefin och söt ängel, tack snälla du!! Massa glada kramar!! /Titti

Fröken Fräken sa...

Gratulerar till den pillemariska utmärkelsen!
Kommer det några nya bilder från rucklet i helgen? (fast jag tycker nog att ett namnbyte vore på plats där..)

Tjohalias blogg om inredning sa...

Grattis till utmärkelsen, det är du verkligen värd!

Svar: Tack så mycket för din gulliga kommentar, det värmer! Kram Sandra