lördag 13 september 2008

Färglatt

6 kommentarer:

Monkan sa...

Åh vilken härlig bild, så fina färger! Hoppas de mognar i efterhand så att ni kan njuta av skörden.

Fina färger var det också på de Gula blommorna, bild två och tre är mina favoriter. Jag såg massa luftballonger idag igen, märkligt.

Pysselboken, det blir nog beställning för mig också :-)

Missy sa...

Härligt!

Ellas Inspiration sa...

Vilken underbar bild!

Tack för titten och kommentarer under min "frånvaro" nu skall jag passa på att kika runt och se vad som har hänt hos dig under veckan!

Kram Karin

Fröken Fräken sa...

Åh, varför bor man i lägenhet i stan? Man ska ju ha trädgård, gå och påta och dra upp sina egna grönsaker...

Ja, sorgen präglar en på många sätt när man förlorar någon som är så nära. Man blir både stark, för att man på något sätt tar sig igenom det ohyggliga, men man känner sig också skör. En del har dock sagt att jag ju ändå fick ha mamma tills jag var 27, men jag hade behövt ha henne bra mycket länge till!...
TAck för snälla och fina ord, man blir väldigt glad över vilka toppenbloggare som finns!

Loppanlej sa...

..och jag blir hungrig som vanligt! En sådan härlig bild!

Jo sa...

Monkan: Luftballongerna kanske kör sista racet? :)

Missy: Ja, och lite lyxigt!

Karin: Välkommen hem! :)

Frk Fräken: Ja, man får se det som att det stärker en, även om man kanske helst skulle vilja vara utan just den erfarenheten.. :/

Jag blir fö mer och mer sugen på att skippa lgh helt och köpa ett riktigt hus också.

Loppan: Hade du funnits lite närmre hade du fått en näve! Tomater alltså! :)

Loppan: