torsdag 18 september 2008

IKEA..

Idag är det dags för iKEA igen. Ett IKEA-besök i veckan är bra för själen.. ;)

Jag har inget särskilt som jag ska inhandla, utan agerar egentligen mest chaufför åt en vän som ska köpa ett köksbord. Det är dock oftast då man gör de bästa fynden. Dessutom har jag hört ryktas om att julskyltningen har tagit fart, och vem kan väl motstå en ny ljusstake i ...september.. eh..? Aja, det är alltid kul att se de första julsakerna och om inte annat, så får man ju en påminnelse om att det hägrar något trevligt i denna mörka och tråkiga tid som ligger framför oss.

Just nu är det dock sol och härligt höstväder, så idag är höstdepressionen lite avmattad.

4 kommentarer:

Johanna.B sa...

Jag har också helst sommar men hösten är optimal för pyssliga innekvällar så den har sin charm den med.

Hoppas du hittade nåt kul på IKEA. Visst är det så att det är oftast när man inte behöver något som man hittar det man till slut bara måste ha :)

Ha en bra dag!

/Johanna

karro, sa...

stämmer det där med man alltid hittar nåt när man är med utan att leta efter nåt, jobbigt bara är att det oxå alltid inträffar när man är pank!

o köksbord är stora o tunga o perfekta träningsredskap ;-)

Loppanlej sa...

Jag har ännu inte gett mig på det där stickandet... försöker förbereda mig mentalt. Återkommer i ämnet..!!

Jo sa...

Johanna: Det bidde bara delicatobollar och en borrmall :)

Karro: Ja, det är ju då man hittar de riktigt bra sakerna!

Loppan: :D