onsdag 3 september 2008

Jag tävlar


Mamamekko/Vit Design har en tävling på sin blogg. Inte vilken tävling som helst, utan en tävling där man kan vinna en Norm 69! Den tävlingen kan jag ju inte motstå. Även om jag förmodligen inte kommer att klara av att montera lampan om jag vinner den.. ;)
Inte för att jag räknar med att vinna, det gör jag ju nästan aldrig. En gång vann jag dock en elgitarr. Jättebra vinst för en som knapphändigt kan plinka fram "Hang down your head, Tom Dooley". Den sålde jag snabbt och omvandlade till bokhyllor. Om jag vann denna lampa, skulle jag inte sälja den, bara sitta och beundra den!

8 kommentarer:

karro, sa...

wow! den är ju hur snygg som helst!

jennys hus sa...

Är också med och tävlar om den:-) Lyckost den som har turen på sin sida och vinner den. Kram/jenny

Loppanlej sa...

Vill ha. Det står mitt namn på den. Försök nu inte gå och vinna den!

annette sa...

Hallå!

Vill bara tala om att Du har en sak inne hos mej!

Kramen //annette

Camilla sa...

Den är så snygg! Men jag är rädd att den skulle bli rätt tilltufsad och full med fingeravtryck om jag skulle montera ihop den :D

Mrs. b sa...

Svar: Åh, tack så mycket för berömmet ang. sonens rum! :-D

Japp - är också med och tävlar om lampan...

Jo sa...

Karro: Visst är den? Fast den är min, bara så du vet! ;)

Jenny: Må bäste man vinna... ;)

Loppan: ha, kan ju du tro.. Jag ger inte upp.. ;)

Annette: Då får jag spana där! :)

Camilla: Jag tror nog att jag får leja bort monteringen.. :)

Mrs B: Jag säger som till Jenny; Må bäste man vinna ;)

Missy sa...

Den verkar vara som rubiks kub, den där lampan...