lördag 20 september 2008

Projekt


Det borde kunna bli ett par raggsockor.

10 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, sticka sockar var det ett tag sedan. En gång i tiden fick jag faktiskt ihop en hel tröja, i mosstickning dessutm. Hur mycket tid hade jag då egentligen?!

Peter Madison sa...

hmm...ser ut som plockepinn för mig...:)

Linda P sa...

Alright!!! Verkar lovande. Hoppas ni har en mysig helg ute i Rucklet!! KRAM

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig!

Intressant kommentar, men dessvärre förvånar dina arbetserfarenheter mig föga. Tyvärr... Jag har själv ett jobb i en sk manlig branch och misstas ofta för att vara servitris. Hur kul är det...?

Önskar en skön helg. HOppas vi ses igen!

/Anna

Mrs. b sa...

Blir ju lite sticksugen när jag ser dina stickor... :-)

Johanna.B sa...

Hihi ja till och med orangea! :)

Muggen är från Habitat. Köpte den i Nice för två/tre år sedan. Men den har hängt med ända sedan dess och är fortfarande min favorit. Har en till med nästan likadant svart mönster.

Jag har kommit fram till att jag måste ha ett par raggsockor, det är så grymt kallt på mitt golv. Dock vet jag inte om jag orkar sticka, får nog gå till affären. Införskaffade ett par benvärmare i helgen. Riktigt skönt! :)

Kram
/Johanna

Jo sa...

Frk Fräken: Det var länge sedan här med, så mönstret jag hade har försvunnit och jag måste prova nya. Suck, jag som hade ett bra! Jag stickar på väg till och från rucklet, det tar ju et par timmar :)

Peter: Ja, det känns så också. Iaf de första varven :)

Linda P: Tack! Vi hade det jättemysigt! Kram

Skatan: Undrar hur lång tid det tar innan folk lär sig?

Mrs B: Det är bara att plocka fram dem ;)

Johanna: Muggen var jättefin!
Raggsockor går snabbt att sticka, så det gör du ju själv på ett kick!

Miss Upsey Daisy sa...

Du är min idol. Men en dag ska jag lära mig att sticka så det så.

Jo sa...

Miss UD: Jag kan lära dig när andan faller på! :D

Hanneles paradis sa...

Till hunden ;)