onsdag 10 september 2008

Pyyys....

Luften gick ur mig och övriga här hemma idag efter att vi hade kommit hem och ätit. Vi däckade i soffan allihopa. Det är iofs en bedrift att däcka två vuxna och tre katter i en tre-sits. Men vi är duktiga, så vi klarade av det. Vädret och en förkylning på gång gjorde sitt till.

Nu ämnar jag att däcka under täcket i sängen istället. Vissa andra deklarerade redan vid lunch att de skulle göra så. Det känns som den bästa av idéer just nu. På återseende en piggare dag!

5 kommentarer:

Susanne sa...

Vad KUL att Du beställde boken! Hör av Dig när den kommer och berätta vad Du tycker!

Och TACK för att Du vill länka till mig. Det blir jag jätteglad över!

Nattkaja sa...

Åh, stackars! En förkylning är aldrig roligt... Jag hoppas att du blir bättre snart! Själv känner jag mig bättre, det var med Den Tiden På Månaden som gjorde att jag kände mig ynklig, men det har gått över som tur är. :) Krya på dig och drick mycket varmt!

Loppanlej sa...

Man får däcka. Skulle helst inte lämna min soffa och min gamla filt alls just nu. Ska ägna mig åt lite äkta däckning ikväll tror jag. Hoppas du kan hålla förkylningen ifrån dig.

annette sa...

Verkar som om halva Svedala, är sjuka just nu!

Krya på Dej!

Kram //annette

Jo sa...

Susanne! Jag kan inte bärga mig!! :) jag återkommer!

Nattkaja: Som tur är, verkar det som om den motades i grinden, idag är jag mycket bättre! :) Skönt att din åkomma också blev kortvarig!

Loppan: Md hjälp av litervis med te och filtar har jag hållt den borta såhär långt iaf! :) Hoppas att du har det mysigt under filten!

Annette: Ja, det är många på kontoret som har gått hem denna vecka... Tack för hälsningen! Kram