fredag 26 september 2008

Så kan det gå..

Tanken var att detta skulle bli ännu en ruckelhelg. När jag kom hem idag till min snörvliga sambo insåg jag att jag själv var lite sliten. Det slutade med 4 timmars gris-sovande i sängen för att sedan gå ner och köpa kebab och lösgodis samt hyra en film. Det var länge sedan vi hade en slöfredag i soffan.
Filmen vi valde var "Flyga Drake" och den var riktigt, riktigt bra. Kebaben var inte så pjåkig den heller.

Om vi inte är alldeles för sjuka imorgon får det bli en loppisrunda. Det var ju ett tag sedan så det är dags för en sådan nu.

4 kommentarer:

karro, sa...

slöfredagar i soffan med film o godis är det bästa som finns. själv var jag på kalas hos kusinen med fyra skrikande ungar o en skällande hund. passar bättre en söndagseftermiddag än fredagskväll när man är trött...

Iris sa...

Vad mysigt det låter! Jag hade gärna gjort det också men vår soffa är ju i ett förråd medan vi renoverar.. Himla tradigt när man vill mysa i soffan på helgen..

Fröken Fräken sa...

Här är det slöfredag varenda fredag! Då blir det inte mycket pysslat kan jag lova - igår lyckades jag dock med att hänga upp fönster på väggen.
Blev det några loppisfynd?

Jo sa...

Karro: Uj, det hade jag inte klarat av varken igår eller idag... Förmodligen int eimorgon heller. Tre små kurrande missar känns lugnare.. :)

Iris: Just det ja.. Men då kan ni ju krypa upp i sängen istället! :)

Frk Fräken: Ja, det bidde lite stickor och virknålar, annars var det ont om loppisfynd.. :/