onsdag 22 oktober 2008

D.P onsdag

Egentligen är det tisdagens positiva saker, men jag fyndade på loppis igår. Dels hittade vi två snygga retro-arbetslampor till arbetsrummet (som fiffas i detta nu), dels fyndade jag ett gäng virknålar och två kroknålar för fem kronor/st. Kroknålar brukar kosta ca 50 kr/st, så jag ser det som ett riktigt fynd! :)

Idag har jag:
- Sprayat stringgavlar
- Målat konsoler
- Sparmålat på en vägg i arbetsrummet så J kan rolla resten.

Nu är det Greys Anatomy, hurra!

4 kommentarer:

Tjohalias blogg om inredning sa...

Vad mycket du har fått gjort. Ser fram emot att få se hur det blev.

Svar: Tack så mycket för din lyckoönskning till mitt nystartade företag. Det värmer!
Kram Sandra

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska försöka bli bättre på Loppis. Men först renovera klart köket helt enkelt.

Malena sa...

Åh vad roligt! Lite bilder på inköp och pyssel hemma såsom stringgavlar hade ju varit trevligt :-)

Jo sa...

Tjohalia: Ja, det bidde en hel del gjort igår! :)

Miss UD: Du får följa med på en runda ngn gång. När renoveringarna är klara!

Malena: jajamän, det kommer! :)