tisdag 21 oktober 2008

D.P tisdag

Idag är det grått väder, men jag är ganska glad ändå. Och detta trots att vi idag har fotat oss för våra CV som företaget ska dela ut till höger och vänster. Jag såg ut som en gris, men det kunde ju inte fotografen rå för, så jag klandrar inte henne.

Jag är glad för jag får åka till Ikea även idag, men idag blir det ju till det andra Ikea! Dessutom får jag ju måla när jag kommer hem. Jag gillar att måla om saker, så det blir kul. Bland annat är det nya konsoler och gamla Stringhyllor som ska få sig en omgång.

Jag är också glad för att träden har så fina färger ute nu. Tyvärr blir det för mörkt innan jag hinner hem och fotografera, men jag kan ju visa ett fint träd som fanns på Liseberg härom helgen. Ett sådant skulle man ha i Ruckelträdgården!

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag har tänkt att när jag blir vuxen så ska jag ha kraft att stå emot alla fina presentpapper som står och ropar på mig att jag ska köpa dem. Då ska jag vara så förnuftig att jag tänker att jag redan har flera rullar hemma som jag först ska använda upp innan jag köper fler. Jag tänker att detta bör ju kunna ske inom en 40-års period.
Oj, nu måste jag komma på något som jag är riktigt glad över... jag får be att få återkomma i frågan!

karro, sa...

vilket träd!!

ikea måste ju vara det ultimata sättet att pigga upp en grå tisdag med

Jo sa...

Frk Fräken: Men inte ska du väl stå emot alla presentpapper! Det är ju faktiskt vuxet att ha fina papper hemma och inte alltid behöva köpa nytt! :)

Karro: Visst var det fint!? Ikea piggar alltid upp! ;)

Missy sa...

Jag hade inte tvekat att klandra fotografen. Såna är reglerna.

Från A till O med Jenny sa...

Vilket härligt träd...nästan neonrosa ju
Ha det gott och ha det kul på IKEA
Kram