tisdag 28 oktober 2008

..och vinnaren är..

..Malena! Efter enträget gissande hamnade hon så äntligen rätt!

Jag ska vara en fluffig Katten Janson (vad skulle jag klä ut mig till, om inte en katt? ) och J ska vara Skalman. Vi håller fortfarande på och målar, men vi ska nog hinna fixa till utklädningsgrejer också. Jag anar att det kan bli rätt varmt som katt, men å andra sidan så brukar jag oftast frysa, så det ordnar sig nog! :)
Malena som var så ihärdig får givetvis välja färg och storlek på sin missekatt! :)

3 kommentarer:

Malena sa...

Jaaaaaa! Märks det att jag är tävlingsmänniska... Äntligen, som jag har funderat :-)

Oj, färg och storlek, en svart-vit eller enfärgad svart om du inte gör tvåfärgade. Storlek? Lite lagom sådär :-)

Jo sa...

Malena: Ja, det verkar som om du är en tävlingsmännsika, ja.. :)

Ska det vara en liggande eller sittande variant? :) apolo

Malena sa...

En sittande tror jag att jag bestämmer mig för. Fast de liggande är ju superfina också. Men nä, jag bestämmer mig för en sittande.
Jag är inte bara tävlingsmänniska, jag är också velig...