lördag 4 oktober 2008

Årets sista..

..Lisebergsbsök har avklarats. Och det var kallt.
- Dagens bästa beslut: Underställ.
- Dagens goaste: Mina brorsbarn
- Dagens attraktion: Uppswinget (premiär för min del)
- Dagens godis: Min stjärnvinst med Toblerone.
- Dagens bonus: En konsert med The Soundtrack of Our Lives

En bra dag och en perfekt avslutning på Lisebergsåret.

Update: Malena gjorde mig uppmärksam på att Lisebergsåret inkluderar Julmarknaden. Den kommer jag ju inte att missa. Men Åka-karusell-Lisebergsåret är över nu. :)

5 kommentarer:

Malena sa...

Ingen julmarknad? Vi har bokat Göteborgshelg i december och tänkte då besöka Liseberg. Men det kanske inte är något vidare?

Jo sa...

Malena: Jo, det är klart, julmarknaden. Givetvis ska jag gå på den. Jag tänkte mer på Åka-karusell-Liseberg :)

ToVes Palats sa...

Oj - har de öppet ännu? Här uppe där jag bor har definitivt ALLT som kan kallas sommarattraktion stängt sedan en bra tid tillbaka....

Fröken Fräken sa...

Jag säger detsamma, jag trodde inte att sommargrejer som Liseberg fortfarande har öppet. Men jag har insett efter mitt Stockholmsbesök i onsdags att det råder väldigt olika temperaturförhållanden i Sverige...

Jo sa...

ToVe: Ja, de har öppet. Jag tror att det är finalhelg, nästa helg. Men det var inte riktigt samma sak att åka Balder mm när det är 8-10 grade eller mindre..

Frk Fräken: Ja ni hade väl snö härom dagen? Så länge vi inte har det, så ska jag inte klaga egentligen :)