lördag 1 november 2008

Positivt för hela veckan

Och så var det ju det här med att skriva positivt.. Jag har inte hunnit med, helt enkelt. Mest för att jag har varit väldigt positiv hela veckan. Tids-positiv kan man säga. Eller Tidsoptimist kallas det visst också.
Men nu är det mesta färdigt, så även arbetsrummet. Tyvärr får ni ingen bild förrän efter kalas mm eftersom jag faktiskt använder arbetsrummet redan. Just nu tillverkas det Skalman- och Jansonsaker, så det är rörigt igen . Men en kreativ röra denna gång! :D

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Hmm, känner igen det där! Att man får svårt att visa upp det man har pysslar eftersom man har så mycket andra pysselgrejer på gång som stökar ner..
Jag har gett en lång och omständig förklaring på hur jag har gjort med mina korgar nu... ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Tack för en toppenfest!

Malena sa...

Jag vill se Skalman och katten Jansson!!!

Jo sa...

Frk fräken: Ja, det var rörigt överallt ett tag, men nu börjar det likna nåt! :)

Miss UD: Tack själv, Beppe! :D

Malena: Fixat!