lördag 22 november 2008

Ruckelstatus

-Kallt, sa Bill.
- Som fan, sa Bull.

9 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Äsch, det finns ju inget dåligt väder bara dåligt väder. Säger hon som kvider över att behöva gå ut med jycken på långpromenader i -10 grader.

Ja, Dollar store kan ha både veritabla fynd och en hel del krimskrams. Av någon anledning följde det med till dessa burkar instruktioner för hur man skulle göra när man hade tända ljus i burken... que? Vad har man då locket till?

Malla sa...

Trevlig liten blogg du har!!!!
Ha en mysig lördag!!

Malla sa...

Butiken är en gammal blomsterbutik som ligger i området där jag bor. (Hisingen)
Kommer inte ihåg namnet..
Inget fancysnacybutik men det blir nog kul om hon tar in lite möbler också, i framtiden!

Miss Upsey Daisy sa...

Vad har ni för grader nu?

Loppanlej sa...

Filt är grejen. Helst att dela.. ;)

Jo sa...

Frk Fräken: Det var inte dåligt väder, bara kallt :) DS låter intressant!

Malla: Din blogg är ju inte så pjåkig den heller! ;)

Miss UD: Vi kom upp i normala 21 grader under kvällen, men det tog tid. Sen åkte vi hem och lämnade värmen åt kråkorna....

Loppan: Det bidde duntäcke i soffan. Inte så dumt det heller! :)

pysselpralinen sa...

Gud nu börjar jag nästan grina. Ibland behöver man snälla ord så himla mycket. Och det som du skrev hos mig värmde mitt hjärta otroligt.
Tack Bull (eller Bill). =)

Malena sa...

Hoppas du är varmare idag! jag är alldeles varm i hjärtat efter att ha öppnat posten och fått min fina, fina kissemisse. Som du gjort. Till mig. Tack Jo, den är jättefin!

Jo sa...

Pysselprinsessan: Det var ju bara ärliga ord, så det var ju inget. Men kul att du blev glad, det är ju alltid kul att kunna glädja nån! :) Kram!

Malena: :D Vad roligt att du gillade den, jättekul!