måndag 1 december 2008

Dags för julkalender!

Äntligen är det dags att öppna första luckan! Jag pratar nu inte om den vanliga Julkalendern för Sveriges Radio och Tv, den har jag slutat längta till för länge sen. Jag gav upp den ungefär då Lillstrumpa och Syster Yster klev in i Tv-rutan. Inte heller pratar jag om chokladkalendrar, för dels är den chokladen egentligen inte särskilt god och dels har jag ju slutat att okynnesäta kolhydrater -ju!

Nej, den julkalendern som jag har sett fram emot, är inget mindre än Under Solens Julkalender!
Susanne som har gjort den är så fiffig och duktig på allt annat hon tar sig för, så jag hade egentligen ingen aning om vad det skulle bli för slags kalender, bara höga förväntningar. Vill ni hänga med så kolla in hos henne, vetja, jag tycker att hon skriver alldeles förtjusande! :)

1 kommentar:

Susanne sa...

Vad Du är snäll och gullig som skriver så fint om mig och min kalender. Blir helt rörd! TACK!