måndag 22 december 2008

Fototriss - Mina små juldetaljer 2008

Mer jultema här på bloggen. Denna veckas utmaning i trissen är Mina små juldetaljer 2008. Tur för mig att det var just detaljer det handlade om, eftersom vårt Ruckel inte har alltför mycket julpynt. Det är ju ändå första året för julfirande på ön. Av förklarliga skäl finns det en gräns för hur mycket vi släpar ut med båten. Dessutom finns det ju andra saker som prioriteras högre, t ex katternas burar.. :) Men lite pynt har jag dock fått till härute och här kommer några detaljer:

5 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Vilka underbara närbilder!!

Ville bara önska dig en riktigt mysig jul!

Kram Karin

Ninni sa...

Fina närbilder! Favoriten är den sista...snyggt med randningen!
Ha en riktigt skön jul!

Photos by Storm sa...

Härliga röda färger. Så fint mot grönt. Ha en skön jul/Lis

lilalili sa...

Fantastiskt härliga bider!
Jag önskar dig en riktigt God Jul!

Min bild var tagen i en affär! Jag har inte så mycket framme - ska inte vara hemma.
Kramis

Jo sa...

Karin: Tack så mycket och tack detsamma! :) Kram

Ninni: Tack så mycket för berömmet! God jul till dig med!

Photos by Storm/ Lis: Ja, rött och grönt är fint och juligt! :) God jul!

LilaLili:Ja, annars hade du nog varit lite småtokig i tomtar.. ;)
Kram