onsdag 28 januari 2009

Confession

Hej, jag heter Jo. (Här ska ni fylla i "Hej, Jo!") Jag är en yarnoholic. Idag har jag rensat och stuvat om i arbetsrummet. Garnhyllorna blev lite tilltufsade när vi huserade två hundar där inne, så jag fick strukturera om idag. Jag insåg att jag har en hel del garn (och då har jag ändå en del undanstuvat i kartonger), men känner ändå att jag inte har tillräckligt. Därför har jag ropat in lite garnrester på Tradera, så jag kan fortsätta göra små djur av olika slag. Grått, vitt och svart är jättefina färger, men de räcker inte så långt när man ska sticka eller virka djur.(J, om du läser detta: Glöm inte bort att garn isolerar... )

6 kommentarer:

Mrs. b sa...

Jisses människa, vad garn du äger... :-)

Jo sa...

Mrs B: Ja, jag gillar att ha saker hemma när jag vill pyssla. Dessutom hamstrar jag när jag är på kärringrundor! :D

Susanne sa...

Hej Jo!

Jösses! Ditt hem ser ut som en garnaffär. Lyllos Dig! :-)

Men som sagt... vi slipper betala terapeuter! :-)

Loppanlej sa...

Jösses... jag bugar och bockar..!! Inte illa på garnfronten må jag säga!

Jo sa...

Susanne: Japp, billig terapi! Iaf om man jämför med vanlig terapi. Idag får jag förhoppningsvis hem ännu mer garn! :D

Loppan: Nej, på den fronten är det bra :) Hur går det med ditt pysslande?

Linda P sa...

OMG med garn!!! Igår fick jag ett akut sug på att virka en halsduk som ser ut som en sån där filt med rutor i olka färger du vet. Men sen kom jag på att jag inte kan virka.

Fan också.